Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

DIN  10.10.2023

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de COMUNA MALNAȘ, prin PRIMAR cu sediul în com. Malnaș, sat Malnaș, str. Principală, nr. 171, județul Covasna, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr.7820/26.09.2023,  în baza:

  1. OUG nr. 68/2019, Art. 6. al. (1) privind înfiinţarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor prin reorganizarea Ministerului Mediului şi prin comasarea cu Ministerul Apelor şi Pădurilor, prin preluarea activităţilor şi structurilor acestuia, precum şi a unităţilor aflate în subordinea, coordonarea şi sub autoritatea celor două ministere;
  2. Hotărâre de Guvern nr. 43/16.01.2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor;
  3. HG nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, modificată prin H.G. nr. 19/17.01.2017;
  4. Legii nr. 292/2018, privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului;
  5. Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,
  6. Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 16 aprilie 2014 de modificare a Directivei 2011/92/UE privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice și private asupra mediului,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului, APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 19.01.2023 și 05.10.2023 care a avut loc la sediul APM Covasna, că proiectulMODERNIZARE DC 44 MALNAȘ BĂI - VALEA ZĂLANULUI, ÎN INTRAVILANUL LOCALITĂȚII VALEA ZĂLANULUI, COMUNA MALNAȘ, JUDEȚUL COVASNA” propus a fi amplasat în comuna Malnaș, satul Valea Zălanului, jud. Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2,  la pct. 10 litera e.);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 09.12.2022; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Mesagerul de Covasna, în data de 20.12.2022; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat de pagina proprie de internet în data de 10.10.2023 anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în .... din ....2023), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Adresa nr. 346/16.01.2023 trimisă către membrii CAT în vederea exprimării opiniei formulată în scris sub formă de puncte de vedere;
  4. Punct de vedere Membrilor CAT; P de V nr. 4/2023 emis de DJC Covasna; P de V nr. 391/SL/19.01.2023 emis de SGA Covasna, înregistrat la APM Covasna cu nr. 522/20.01.2023; P de V nr. 96/CJ CV/18.012023, emis de GNM-Comisariatul General- Comisariatul Județean Covasna, înregistrat la APM Covasna cu nr. 461/18.01.2023;
  5. Proces verbal nr. 2 din data de 19.01.2023 și nr. 28 din 05.10.2023, încheiat în urma şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 19.01.2023 și 05.10.2023, care a avut loc la sediul APM Covasna;
  6. Memoriul de prezentare revizuit în scris şi în format electronic, completat conform conţinutului-cadru prevăzut în anexa nr. 5.E la procedură, înregistrat cu nr. 7820/26.09.2023 la APM Covasna;
  7. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  8. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Drumul comunal 44 analizat în documentația tehnico-economică este amplasat în localitatea Valea Zălanului, din comuna Malnaș, județul Covasna și face legătura între localitățile Malnaș-Băi și Valea Zălanului.

MODERNIZARE DRUM COMUNAL 44 ÎN COMUNA MALNAȘ, JUDEȚUL COVASNA

 

 

LOCALITATEA VALEA ZĂLANULUI

 

 

Nr. Crt.

Denumire strada

Identificare pozitii kilometrice

 

 
   

Inceput

Sfarsit

   

1

DRUM COMUNAL 44 (intravilan)

0

1500.00

   

Situația existentă:

În urma investigațiilor efectuate, s-au constatat următoarele defecte și degradări:

- Starea de viabilitate existentă este total necorespunzătoare pentru desfășurarea circulației rutiere în condiții de siguranță, drumul comunal 44 analizat având defecte ale suprafeței de rulare și ale complexului rutier, îmbrăcămintea rutieră existentă nefiind conformă cu cerințelor actuale de securitate și confort;

- Dispozitivele de colectare și evacuare a apelor pluviale colectate, fie lipsesc, fie sunt într-o stare tehnică necorespunzătoare, astfel încât apele pluviale nu pot fi colectate și evacuate din zona drumului, acestea având posibilitatea de a stagna în zona amprizei.

- Planeitatea suprafeței de rulare este necorespunzătoare datorită unei imbrăcăminți rutiere moderne, aceasta ducând la accelerări și frânări cu frecvență mai mare, la zgomot, vibrații și praf.

- Partea carosabilă a DC 44 din comuna Malnaș prezintă defecte și degradări specifice drumurilor pietruite și parțial pietruite, degradări reprezentate de gropi, denivelări, fagașe. Aceste defecțiuni împiedică desfășurarea normală a circulației rutiere și generează praf pe timp uscat și noroi, respectiv imposibilitate de circulație a autovehiculelor în perioada umedă.

Scenarii luate în calcul:

  1. Scenariul I: Modernizarea DC 44 din comuna Malnaș cu structură rutieră suplă - strat de uzură din beton asfaltic BA 16 în grosime de 4 cm; strat de legătură din beton asfaltic BADPC 22,40 în grosime de 6 cm; strat de bază din piatră spartă în grosime de 15 cm, strat de fundație din balast în grosime de 15 cm, strat de formă din balast, în grosime de 10 cm.
  2. Scenariul II: Modernizarea DC 44 din comuna Malnaș cu structură rutieră rigidă – dală de beton de ciment rutier BcR 4,0 în grosime de 24 cm; hârtie Kraft, strat de nisip pilonat în grosime de 5 cm, strat de fundație din balast în grosime de 25 cm.

Din motive urbanistice, pentru a integra mai bine structura rutiera in arhitectura zonei, se poate adopta si urmatoarea solutie :

  1. Scenariul III: Modernizarea DC 44 din comuna Malnaș cu structură rutieră rigidă – pavaj din piatră naturală (calupuri) în grosime de 10 cm, strat de nisip pilonat în grosime de 4 cm,   strat de bază din piatră spartă în grosime de 15 cm, strat de fundație din balast în grosime de 15 cm, strat de formă din balast, în grosime de 10 cm.

Parametri de proiectare:

Traseu în plan

Început proiect: Km. 0+000;

Sfârșit proiect: Km. 1+500;

PROFIL TRANSVERSAL

LĂȚIMEA PLATFORMEI DRUMULUI:

Km. 0+000,00 → 1500,00 - LUNGIME DC 44 SUPUS MODERNIZĂRII = 1.500,00 M

PROFIL TRANSVERSAL

LĂȚIMEA PLATFORMEI DRUMULUI:

Km. 0+000,00 → 1500,00 – PARTE CAROSABILĂ = 4,00 m 

Pantă profil tip unică de 2,5% în aliniamente iar pe zona curbelor conform STAS 863-85.

Lucrări din cadrul obiectivului:

SISTEM RUTIER:

  • 10 cm pavaj din piatră naturală (calupuri) – conf. SR 6978; conf. STAS 1598/1-89; conf. AND 605/2016.
  • 4 cm strat de nisip pilonat.
  • 15 cm strat de bază din piatra spartă(conform STAS 6400-84; STAS 179-95; conf. SR EN 13242 + A 1 : 2008
  • 15 strat  de fundație din balast, conform prevederilor STAS 6400-84; STAS 179-95; conf. SR EN 13242 +A1:2008; conf. SR EN 12620 +A1:2008; conf. SR EN 13042 +A1:2013;
  • 10 strat de formă din balast, conform prevederilor STAS 6400-84; STAS 179-95; conf. SR EN 13242 +A1:2008; conf. SR EN 12620 +A1:2008; conf. SR EN 13042 +A1:2013;

SEMNALIZARE RUTIERĂ VERTICALĂ ȘI ORIZONTALĂ:

SEMNALIZARE VERTICALĂ cf. SR 1848-1: Semnalizare rutieră. Indicatoare și mijloace de semnalizare rutieră. Partea 1: Clasificare, simboluri și amplasare.

  • Indicatoare de reglementare (conf. planului de situație), în număr total de = 15 BUC.

ELEMENTE PENTRU COLECTAREA APELOR PLUVIALE

  1. LONGITUDINAL DRUMULUI:

 BORDURI DE ÎNCADRARE din piatră naturală

 Nr. crt.

Poziţie kilometrică

Lungime (m)

Poziţionare

Tipul secțiunii de scurgere

De la km:

La km:

stg.

Dr

stg

dr

1

2

3

4

5

6

7

1

0+000

0+1500

1500,00

BORDURI DE ÎNCADRARE

BORDURI DE ÎNCADRARE

Din care total lungimi:

BORDURI DE ÎNCADRARE

1.500,00 m stânga

BORDURI DE ÎNCADRARE =  3.000,00 m

1.500,00 m dreapta

 

b.TRANSVERSALE DRUMULUI:

Nr. Crt.

Identificare poziție kilometrică

Lungime

TIP / Diametru

1

2

3

1

Km. 0+550

8,50 m

Podeț TIP P2-7 elemente principale

și 2 elemente de capăt

2

Km. 0+680

7,50 m

PODEȚ TUBULAR Ø 800+ 1 cameră de cădere dreapta

3

Km. 0+915

7,50 m

PODEȚ TUBULAR Ø 800+ 1 cameră de cădere dreapta

4

Km. 1+110

12,50 m

PODEȚ TUBULAR Ø 800+ 1 cameră de cădere dreapta

Din care total lungimi:

PODEȚ TUBULAR Ø 800

27,50 M

5,50 TUBURI Ø 800 DIN BETON DE CIMENT

CAMERĂ DE CĂDERE

3,00 buc

Camere de cădere din beton de ciment C30/37

 
  • Organizare de șantier

Zona de amplasare a sediului organizării de șantier, se va stabili de comun acord cu reprezentantul beneficiarului – Comuna MALNAȘ

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: Nu este cazul

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: Materiale naturale folosite in constructie sunt:

  • agregatele naturale precum: balastul, piatra sparta, pamantul pentru realizarea umpluturilor

In perioada de functionare nu sunt necesare resurse naturale.

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate:

In perioada de constructie

Regimul gospodaririi deseurilor produse in perioada constructiei  va face obiectul organizarii de santier. Tipurile de deseuri intalnite pe santierul de executie al lucrarilor de mai sus sunt:

-     deseuri menajere sau asimilabile;

-     hartie si ambalaje;

-  deseuri materiale de constructie (in cazul rebutarii incarcaturilor de betoane sau mixturi      asfaltice);

-     deseuri metalice (resturi de armaturi, alte deseuri metalice).

Deseurile menajere si cele asimilabile acestora vor fi colectate in pubele amplasate in puncte de colectare. De aici vor fi transportate la rampa de gunoi cea mai apropiata. Deseurile  materiale  de  constructie nu  ridica probleme deosebite din punctul de vedere al potentialului de contaminare.

Deseurile de hartie si ambalajele vor fi colectate si depozitate separat, in vederea valorificarii. Deseurile metalice vor fi valorificate prin centrele specializate de colectare a fierului. Cantitatile de deseuri pot fi estimate global functie de listele catitatilor de lucrari.

In perioada de functionare a drumului, gestiunea deseurilor specifice trebuie sa reprezinte o preocupare majora a administratorului.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

- surse de poluare în perioada de funcţionare: nu este cazul; În urma realizării proiectului se va îmbunătații considerabil starea drumului, și nu va constitui sursă de poluare.

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- doar în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de la utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul execuției;

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - nu este cazul

2. Amplasarea proiectului

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: Conform Certificatului de urbanism nr. 652 din 29.11.2022, eliberat de către Consiliul Județean Covasna, terenul se află în intravilanul localității Valea Zălanului CF 24566, 24571, 24574 Malnaș.

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: Investiţia propusă este o lucrare definitivă. Restabilirea calității inițiale a factorilor de mediu se asigură prin măsurile de refacere a zonelor afectate din timpul execuţiei.

După finalizarea lucrărilor de execuţie, se vor lua măsuri pentru redarea în folosinţă a terenului pe care a fost organizarea de şantier.

 c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional-nu este cazul.

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: zonă rurală;

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: In cadrul ședinței CAT care a avut loc la sediul APM Covasna în data de 19.01.2023, și in data de 05.10.2023, Direcția Județeană pentru Cultură a solicitat depunerea documentației spre avizare;

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor,

  b) natura impactului: eventuale zgomote și vibrații, emisii în aer generate pe perioada de execuție;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale cu hidrocarburi în timpul execuției lucrărilor;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

  g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

    II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 (Actualizată), privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, fiind situat în afara perimetrelor siturilor Natura 2000 din judeţ.

-  în cadrul ședinței CAT s-a solicitat depunerea documentației spre avizare la CJ Covasna, Centru Județean pentru Protecția Naturii și Salvamont.

    III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- proiectul propus intră sub incidenţa prevederilor art. 48 b) și art. 54 din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;

- cf. Procesului Verbal nr. 2 din 19.01.2023, și nr. 28 din 05.10.2023  încheiat în urma ședinței CAT, se solicită depunerea documentației la SGA Covasna spre avizare;

- s-a stabilit că proiectul nu are impact semnificativ asupra corpurilor de apă.

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile OUG nr. 92 din 19 aug 2021 privind regimul deşeurilor;
  2. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  3. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  4. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  6. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate;
  7. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  8. Deşeurile se colectează separat şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  9. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  10. Pe parcursul execuţiei lucrărilor se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale;
  11. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 652/29.11.2022 eliberat de Consiliul Județean Covasna şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  12. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei.
  13. titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.
  14. Conform Procesului-verbal nr. 2 din data de 19.01.2023 și nr. 28 din 05.10.2023   încheiat în urma ședinței CAT și a punctelor de vedre, s-a solicitat depunerea documentației spre avizare la: SGA Covasna, DJC Covasna și la CJ Covasna, Centru Județean pentru Protecția Naturii și Salvamont.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

 

 

 

 

Şef Serviciu Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                                                   Întocmit,

        Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                                     Ing. Farkas Berta

 

 

 

 

Resp. Compartiment CFM,

Ing. Ghican Oana Elena