Înapoi

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

DIN  04.10.2023

 

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de CASA NOBILIS SRL, cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Salcâmilor, nr. 13, județul Covasna înregistrată la APM Covasna cu nr. 4599/07.06.2023,  în baza:

  1. OUG nr. 68/2019, Art. 6. al. (1) privind înfiinţarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor prin reorganizarea Ministerului Mediului şi prin comasarea cu Ministerul Apelor şi Pădurilor, prin preluarea activităţilor şi structurilor acestuia, precum şi a unităţilor aflate în subordinea, coordonarea şi sub autoritatea celor două ministere;
  2. Hotărâre de Guvern nr. 43/16.01.2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor;
  3. HG nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, modificată prin H.G. nr. 19/17.01.2017;
  4. Legii nr. 292/2018, privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului;
  5. Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,
  6. Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 16 aprilie 2014 de modificare a Directivei 2011/92/UE privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice și private asupra mediului,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor membrilor Comisiei de Analiză Tehnică în cadrul ședinței CAT care a avut loc la sediul APM Covasna în data de 11.08.2023, că proiectul „REABILITARE CONAC BECZASY”, propus a fi amplasat în comuna Dalnic, satul Dalnic, nr. 232, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2, la punctul 13 litera a.);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 09.06.2023; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Observatorul de Covasna, în data de 28.07.2023; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat de pagina proprie de internet în data de .xx.xx.xxx anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în ... din ....2023), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Decizia etapei de evaluare inițială (demararea procedurii de evaluare a impactului asupra mediului) nr. 84/09.06.2023
  4. Adresa nr. 6225/02.08.2023 trimisă către membrii CAT în vederea exprimării opiniei formulată în scris sub formă de puncte de vedere;
  5. Proces verbal nr. 23 din data de 11.08.2023 încheiat în urma ședinței CAT;
  6. Adresa SGA nr. 5350/SL/21.09.2023, înregistrat la APM Covasna cu nr. 8096/04.10.2023;
  7. Adresă de la Garda Națională De Mediu - Comisariatul Județean Covasna nr. 1445/CJ CV/08.08.2023, înregistrat la APM Covasna cu nr. 6339/08.08.2023;
  8. Aviz nr. 93/M/04.09.2023, nr. 1735/04.09.2023 emis de Direcția Județeană pentru Cultură Covasna, înregistrat cu nr. 7218/07.09.2023 la APM Covasna;
  9. Punct de vedere primit în scris de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Mihai Viteazul” al Județului Covasna nr. 1630158/05.07.2023, înregistrat cu nr. 7221/17.09.2023 la APM Covasna;
  10. Adresa nr 1627924/28.09.2023 de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Mihai Viteazul” al Județului Covasna,  înregistrat cu nr. 7032/04.09.2023 la APM Covasna;
  11. Memoriul intocmit conform Legii nr. 292/2018, înregistrat la APM Covasna cu nr. 6136/31.07.2023;
  12. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  13. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

 

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Rezumat al proiectului

Prin reabilitarea si refunctionalizarea conacului, Beneficiarul doreste sa realizeze o cladire cu functiunea de vila turistica cu 3 stele conform Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice. Constructia refunctionalizata cu functiunea de turism, fara alimentatie publica, va fi destinata exclusiv persoanelor cazate, fara a permite accesul la facilitati altor persoane. Accesele pe amplasament se face din piata localitatii, din partea nord respectiv din partea vest a terenului. Terenul avand suprafata de 6.000 mp, are o forma poligonala pe directia nord-est si sud-vest, este lipsit de nocivitati si poseda zona verde.

Planimetria constructiei principale in forma aproape patrata are dim. de 20.14x16.86 m, iar corpul alipit ulterior in forma trapezoidala cu dim.17.58x6.63-8.17 m. Conacul are subsol partial, atat sub corpul principal cat si sub corpul secundar, rezultand un regim de inaltime Spartial +P. Aria construita a subsolului este Acsubsol = 206.18 mp, iar al parterului Acparter = 489.80 mp, aria desfasurata Ad = 695.98 mp.

Situatia propusă Obiectivul principal al investitiei este reabilitarea conacului Beczasy. Beneficiarul solicita refunctionalizarea conacului in scop turistic. Proiectul ce se va intocmi, va asigura oprirea proceselor de degradare a constructiei, stabilitatea si durabilitatea elementelor de constructie, va asigure un mediu sanatos pentru utilizatori si valorilor arhitecturale, artistice cuprinse in constructii, respectand principiile de interventii asupra monumentelor istorice la executarea lucrarilor de reabilitare, conversie functionala a acestora. Se propun urmatoarele lucrari:

• conversie functionala a conacului Beczasy (din locuinta in spații pentru cazare)

• realizarea mansardei la nivelul podului

Alcătuirea funcțională Prin refuncționalizarea Conacului Beczasy se vor asigura condiții în principal pentru funcționarea de spații pentru cazare fara alimentatie publica. Cladirea nu dispune de bucatarie, doar de un oficiu adecvat pentru prepararea micului dejun, eventual pentru incalzirea mancarii adusa prin servicii de catering, destinat exclusiv persoanelor cazate. La parter se vor amenaja trei camere cu baie proprie, doua saloane, o camera pentru administrator, o camera pentru personal cu vestiar si WC, o receptie cu casa scarii pentru acces la mansarda si un hol cu scara catre subsol. La nivelul mansardei se vor amenaja trei camere si un apartament cu baie proprie. Accesul in sala de masa aflata in subsol se va realiza din holul de la parter. Scara se va realiza in locul fostei scari de acces in pivnita existenta, iar usa de acces in subsol se va realiza prin usa redeschisa in zidaria subsolului. Pentru a asigura confortul utilizatorilor este necesara ca aceasta scara de acces a se realizeze prin interior. In acest scop se propune o inchidere cu sticla, care nu va afecta in mod negativ volumetria existenta a conacului. Se propun urmatoarele interventii asupra fatadelor de sud si de vest a conacului:

 - pe fatada sud se refac opt pilastrii printr-o constructie noua din mortar de var intr-o forma din perioada documentata in fotografia din perioada interbelica; golul ferestrele ramanand, iar golul usii se va inzidii

- pe fatada est se propune reconfigurarea casei scarii printr-un volum neutru realizat integral din sticla, care nu afecteza volumul existent. inchidrea se va realiza din tamplarie de aluminiu cu geam termoizolant, culoarea taplariei fiind gri

- volumul nou propus se va realiza deasupra profilaturii existente

- scara de acces se va realiza din beton cu balustrade din sticla securizata Soluții constructive

- NR. CAMERE CONACUL BECZASY - PARTER 3 camere cu 2 persoane; MANSARDA 3 camere cu 2 persoane 1 apartament ptr. 4 persoane TOTAL CAMERE 6 camere cu 2 persoane 1 apartament ptr. 4 persoane Persoane cazate 16 persoane Personal 2 persoane TOTAL UTILIZATOR 18 PERSOANE

- racordarea la rețelele utilitare existente în zonă: Alimentarea cu apă rece a grupurilor sanitare aferente imobilului studiat se va realiza de la camin apometru existent, racordat din reteaua localitatii. Debitele de ape uzate menajere preluate de la grupurile sanitare vor fi direcționate prin intermediul rețelei de canalizare menajeră exterioară către reteaua localitatii. Alimentarea cu energie electrica a cladirii, se propune a se face din firida de branșament existent. Blocul de măsurare și protecție va fi echipat cu dispozitiv de protecție diferențială cu Id=300mA. Alimentarea cu gaz metan: nu exista retea de gaz metan in zona Telefonizare/ televiziune: constructia va fi recordata la retea de telefonizare si televiziune, dupa dorinta beneficiarului. Pompa de caldura aer/apa asigură producerea energiei termice necesară incalzirii şi preparării apei calde menajere, fiind proiectată să funcŃioneze atit in perioada rece a anului, cit şi in cea caldă. Agentul termic preparat de pompa de caldura este 45/35oC.

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității:

La execuție se vor utiliza numai materiale compatibile cu materialele de construcție existente în construcția din care este realizată clădirea, de regulă utilizând tehnici de execuție specifice epocii în care a fost realizată. Astfel la lucrari de reabilitarea constructiei existenta se vor folosi materiale lemnoase - schimbarea sipcilor cu sectiune de 5x4 cm/15 cm., inlocuirea elementelor degradate ale sarpantei din lemn. La lucrările de reparații învelitoare se vor refolosi țiglele solzi, respectiv se vor folosi țigle din acelaşi material, de aceeaşi formă şi nuanță de culoare asemănătoare cu cea a țiglelor învelitorii anterioară/ existentă.

- metode folosite în construcție/demolare; Metodele folosite in realizarea lucrarilor de reabilitare vor fi cele clasice. Se va face trasarea extinderii propuse – casa scarii, solul vegetal va fi indepartat si depozitat in apropiere . Se vor executa sapaturi mecanice pentru fundatii, realizarea de fundații (prin turnare) și planșeu din beton armat, realizarea structurii metalice. Reabilitarea constructiei existente se va executa respectand proiectele de specialitate si caietele de sarcini. Realizarea lucrarilor de refunctionalizare, reabilitare se va face cu respectarea normelor si normativelor in vigoare.

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate:

Deseurile rezultate din activitatile desfasurate, vor fi evacuate in containere speciale de colectare a deseurilor si depozitate pe o platforma special amenajata in acest sens. Transportul acestora va fi asigurat periodic, prin grija administratiei ansamblului, de catre institutiile specializate. Colectarea deseurilor se face separat pe sortimente (plastic, metalice etc.). Pamantul nerefolosit rezultat din sapaturi, materialele de constructii rebur, ambalaje(hartie, material plastic, etc.) vor fi selectate pe platforme separate si transportate pe platforma amenajata comunei.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- doar în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de la utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul execuției;

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - nu este cazul

2. Amplasarea proiectului

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: Categoria de folosință actuală a terenului identificat conform CU nr. 66 din 06.02.2023 eliberat de Consiliul Județean Covasna, este curti, constructii; livada, destinatia conform PUG si RLU aferent aprobat este “zona centrala – spatii plantate, agreement, sport”, UTR 1. Conform PUG aprobat constructiile in aceasta zona trebuie sa respecte urmatoarele reglementari:

- Regim de inaltime maxim P+1+M cu sau fara spatii la subsol

- POTmaxim 30 %

- CUTmaxim 0,5

- Inaltimea maxima a constructiilor masurata de la cota terenului amenajat pana la cornisa este 7,0 m pentru cladiri P+1 nivele respectiv 10,0 m pentru  P+2 nivele

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: Restabilirea calității inițiale a factorilor de mediu se asigură prin măsurile de refacere a zonelor afectate din timpul execuţiei. După finalizarea lucrărilor de execuţie, se vor lua măsuri pentru redarea în folosinţă a terenului pe care a fost organizarea de şantier.

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional-nu este cazul.

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: intravilanul localității Dalnic;

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic:

Conacul s-a construit de catre familia Lazar incepand cu anul 1825 si a ramas in proprietatea acestuia pana in anul 1894 cand a instrainat-o famililei Beczasy. Sub acest nume a fost inscris conacul in Lista Monumentelor Istorice. Ansamblul Conacului Beczásy conform Listei Monumente Istorice din 2015, este monument istoric de categoria B, avand codul CV-II-a-B-13203. Ansamblul se compune din conacul Beczásy cu codul CV-II-m-B-13203.01 si parcul dendrologic cu codul CV-II-m-B-13203.02.

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor,

  b) natura impactului: eventuale zgomote și vibrații, emisii în aer generate pe perioada de execuție;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale cu hidrocarburi în timpul execuției lucrărilor;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

  g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

   

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 (Actualizată), privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, fiind situat în afara perimetrelor siturilor Natura 2000 din judeţ.

 

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa prevederilor art. 48 b) și art. 54 din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;

- conform Proces Verbal nr. 23 din 11.08.2023, încheiat în urma ședinței CAT, care a avut loc la sediul APM Covasna a fost solicitată obținerea Avizul de Gospodărire a Apelor;

- s-a stabilit că proiectul nu are impact semnificativ asupra corpurilor de apă.

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile OUG nr. 92 din 19 aug 2021 privind regimul deşeurilor;
  2. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  3. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  4. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  6. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate;
  7. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  8. Deşeurile se colectează separat şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  9. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  10. Pe parcursul execuţiei lucrărilor se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale;
  11. Obţinerea tuturor avizelor precizate în Certificatul de urbanism nr. 66 din 06.02.2023 eliberat de Consiliul Județean Covasna şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  12. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei.
  13. titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.
  14. Toate materialele rezultate in urma demolarii vor fi transportate si depozitate provizoriu pe platforma special amenajata si transportate periodic cu mijloace auto in vederea valorificării către firme de specialitate autorizate în acest sens, cu respectarea legislatiei referitoare la gestiunea deseurilor.
  15. Conform Procesului-verbal nr. 23 din data de 11.08.2023 încheiat în urma ședinței CAT s-a solicitat:
  • depunerea documentației la ADMINISTRAȚIA DE APĂ OLT – SGA COVASNA în vederea obținerii Avizului SGA;
  • depunerea documentației spre avizare la DSP Covasna in vederea reglementării

GARDA NAȚIONALĂ DE MEDIU - COMISARIATUL JUDEȚEAN COVASNA precizează că la gestionarea deșeurilor pentru construcții să se respecte prevederile art. 4 alin. 1, art.  15, alin 1 și art. 17, alin. 4 din O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cât și prevederile Legii nr. 104/2011 privind calitatea mediului.

       16. La finalizarea proiectului se va solicita Autorizație de mediu.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

 

 

 

 

 

Şef Serviciu Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                                                   Întocmit,

        Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                                     Ing. Farkas Berta

 

 

 

 

Resp. Compartiment CFM,

Ing. Ghican Oana Elena