Înapoi

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

din 10.06.2024                                                                     

                                                                                                                                                                                                                

 

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de COMUNA ZAGON prin KISS AUGUSTIN primar, cu sediul în comuna Zagon, nr. 114, jud. Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 3767/26.04.2024 ,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 06.06.2024 că proiectul „REFACERE PODEȚ PĂPĂUȚI ȘI 2 PUNȚI PIETONALE ZAGON, ÎN COMUNA ZAGON, JUDEȚUL COVASNA”, propus a fi amplasat în comuna Zagon, sat Zagon, nr. - domeniul public, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2, la punctul 10 litera e;
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 07.05.2024; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat Covasnamedia din data de 21.05.2024,  Anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat de pagina proprie de internet în data de 10.06.2024, Anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în Covasnamedia din data de....2024), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Proces-verbal ședință CAT nr. 18/06.06.2024;
  4. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  5. Memoriul de prezentare, inregistrat cu nr. 4378/23.05.2024
  6. Adresa de Gospodarire a Apelor nr. 3222/SL/23.05.2024, emis de SGA Covasna; Adresa nr. 4532/29.05.2024 emisă de GNM Covasna, Punct de vedere nr. 55/2024 Emis de DJC Covasna;
  7. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

 

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Podețul și punțile pietonale care fac obiectul acestei documentații sunt:

  1. Podeț strada Braniștea localitatea Păpăuți
  2. Punte pietonală strada Nemeș localitatea Zagon
  3. Punte pietonală strada Mikes – strada Principală localitatea Zagon

În urma expertizei tehnice au rezultat următoarele:

Avand in vedere degradarile puntii pietonale de pe strada Nemeș, evidentiate prin parametrii de calitate si functionalitate ai acesteia, rezulta ca puntea pietonala se află într-o starea tehnică CRITICA – nu asigura conditiile minime de siguranta a circulatiei, fiind necesare lucrari de inlocuire a acesteia si interzicerea circulatiei pietonale pe punte pana la executarea lucrarilor.

Avand in vedere degradarile puntii pietonale strada Mikes – strada Principală, evidentiate prin parametrii de calitate si functionalitate ai acesteia, rezulta ca puntea pietonala se află într-o starea tehnică SATISFACATOARE fiind necesare lucrari de reparatii, reabilitari, consolidari.

Se vor realiza următoarele:

  • Podeț din structuri metalice cu deschiderea 4,14 m și înălțimea 2,82 m pe strada Braniștea localitatea Păpăuți
  • Punte pietonală cu 3 deschideri de 12,0 m fiecare pe strada Nemeș localitatea Zagon
  • Reparații punte pietonală pe strada Mikes – strada Principală localitatea Zagon

Descrierea proceselor de producţie ale proiectului propus:

1.Podeț strada Braniștea, localitatea Păpăuți

Pentru punerea în siguranță a lucrării și pentru asigurarea securității participanților la trafic în zonă se propune execuția unui podet pe structuri metalice cu deschiderea 4,14 m și înălțimea 2,82 m.

Soluţia propusă pentru podetul existent în aceasta varianta  este construcţia unui podet folosind o structura metalica inchisa din tablă de oţel ondulată şi galvanizată la cald ce poate suporta sarcină, de formă elipsoidală hidraulic optimă MP 200 tip VN 9 avand structuri inchise cu următoarele caracteristici geometrice:

  • deschidere : 4.14 m
  • inaltime : 2.82 m
  • grosime tablă: 4 mm

Date de intrare la calcul hidraulic:

  • rugozitate n=0.05
  • panta hidraulica i=0.040%
  • sectiune scurgere  elipsa 4,14x2,82 m
  • A=6,59 mp, p=7.08 m

Rezulta: Q=23,854 mc/s. (valoare la probabilitate de 100 ani)

Structura MP200 tip VN9

Acoperire minima: 70 cm

Podetul realizat din structuri metalice inchis din tablă de oţel ondulată şi galvanizată la cald ce pot suporta sarcină sunt caracterizate prin următoarele:

  • sunt structuri suple cu o mare rezistenţă la sarcini.
  • au o perioadă de viaţă de 65 ani conform agrement tehnic.
  • reduc timpul de execuţie a lucrării, de la luni de zile la zile.
  • sunt lucrări ecologice.
  • sunt mai ieftine decât soluţiile clasice .

          Din calculele hidraulice a rezultat ca fiind necesare o structura cu elementele geometrice arătate mai sus, înaltimea libera sub pod ramanand 0,5 m. Acoperirea minimă necesară este de 0,70 m (pământ compactat + sistem de rulare).

Stratul de fundare se va realiza din straturi de agregate naturale invelite in geotextil texut cu rezistenta de minim 40 KN.

        Umplutura pentru acoperirea structurii se in straturi succesive de balast de maxim 30 cm grad de compactare Proctor Normal ≥ 98 % .           

Calea pe podet va avea aceeasi structura ca a drumului aferent. Ca urmare, este necesară realizarea unui podet nou care să asigure atât traversarea apei condiţii de siguranţă cât şi scurgerea debitelor cu asigurarea de 1%, conform STAS 4068-1987, corespunzător clasei de importanţă IV (STAS 4273-83).

          Ca soluţie rapidă pentru realizarea lucrărilor propunem varianta podet cu structură metalică. Pentru realizarea acestei structuri este necesara demolarea structurii existente,materialele rezultate din demolare se vor transporta la un loc stabilit de comun acord intre beneficiar si constructor.  Pentru siguranta circulatiei vor fii montati parapeti de siguranta de tip combinat semigreu pe fundatie adancita avand o lungime de 12,0 m .

Fundatia adancita se va realiza din beton armat C30/37 cu dimensiunile H x l =1,0 m x 0,50 m.

In  zona podetului, se vor proteja taluzurile cu un pereu din piatra bruta. Pereul se va realiza de jur imprejurul podetului, atat in amonte cat si in aval.

Pentru asigurarea condițiilor de scurgere a apelor și punerea în siguranță a structurii se va curața vegetația pe o zonă de cca. 50 m în aval și amonte si se vor proteja malurile cu un strat de anrocamente realizat din piatra bruta pe o lungime de 10 m amonte si aval de podet.

2. Punte pietonală strada Nemeș, localitatea Zagon

Pentru punerea in siguranta a lucrarii si pentru asigurarea securitatii participantilor la trafic in zona se propune executia unei punti pietonale cu trei deschideri de 12 m si o lungime totala de 42.60m. Inaltimea grinzilor este de 0.52m.

Infrastructurile vor fi masive, fundate direct, din beton. Pila a fost proiectata din beton armat executata monolit, cu o elevatie de 1.77m si rigla de 0.70m inaltime. Latimea riglei s-a adoptat de 3.10 m, cu console de 0.75m. Elevatia a fost adoptata de forma lamelara pentru a imbunatati conditiile de scurgere ale apei prin debuseul puntii pietonale.

Suprastructura va avea ca principale elemente de rezistenta 4 grinzi in sectiune transversala de lungime 12 m prefabricate cu armatura preintinsa. Grinzile se solidarizeaza cu ajutorul unei placi de suprabetonare peste care se monteaza o hidroizolatie cu protectie corespunzatoare si doua straturi de beton asfaltic pentru poduri asa cum este aratat in plansa Sectiune Transversala Proiectata. Pe culei grinzile sunt solidarizate cu doua antretoaze de 20cm.

Lăţimea puntii pietonale este de 3.60 m, alcatuita astfel: calea este de 3.00 m, si doua lise pentru prinderea  parapetilor de 0.60 m (2x0.30m). Profilul transversal pe pod a fost proiectat in acoperis, cu o panta transversala de 2.0%.

Puntea pietonala este in aliniament, oblic stanga 70°.

Ca schemă statică, suprastructura este alcătuită din grinda simplu rezemata cu L=3x12.00 m si continuizata prin placa de suprabetonare.

Ca element de siguranta este prevazut un parapet de siguranta de tip mixt.

Racordarile cu terasamentele se fac prin intermediul unor gabioane.

Mentionam ca linia rosie a puntii pietonale noi este ridicata fata de cea existenta cu cca 0.30 m.

Rosturile de dilatatie sunt de tip Viajoint si au 5 cm.

Suprastructura reazemă pe infrastructuri direct prin intermediul unui mortar de poza de 2 cm M200.

Pentru asigurarea conditiilor de scurgere a apelor si punerea in siguranta a structurii se va curati vegetatia pe o zona de cca. 50 m in aval si amonte de axul podului.

3.Punte pietonală strada Mikes – strada Principală localitatea Zagon

Pentru aducerea puntii pietonale existente la parametrii normali de exploatare corespunzatori incarcarii cu aglomerari de oameni (5kN/m2) şi pentru ca circulatia sa se desfasoare in conditii de siguranta si confort caracteristice unei strazi in mediu rural in conformitate cu Normele tehnice privind proiectarea, construirea şi modernizarea drumurilor, aprobate prin Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 1296/2017, pentru o durata de viata de minim 20 de ani sunt necesare lucrari de reparatii, reabilitari, consolidari.

Lucrările proiectate constau in:

  • consolidare suprastructura pe ultima deschideri mal stang prin inlocuirea ursilor deteriorati si montarea unei traverse in mijlocul deschiderii sub stalpul de parapet;
  • inlocuirea elementelor de lemn degradate;
  • pasivizarea si protejarea anticoroziva a cablurilor;
  • consolidarea fundatiilor pilelor prin subzidire;
  • reparare bloc de ancoraj cabluri;
  • protejarea malului drept in zona podului cu gabioane.

Pe timpul executiei lucrarilor la suprastructura, circulatia se va desfasura pe rute ocolitoare cu o  semnalizare corespunzatoare a circulaţiei, inclusiv pe timpul nopţii.

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: Nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității:

La realizarea lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate conform reglementărilor naţionale în vigoare, precum şi legislaţiei şi standardelor naţionale armonizate cu legislaţia UE. Aceste materiale trebuie să fie în concordanţă cu prevederile HG nr. 766/1997 şi Legii nr. 10/1995 privind utilizarea de materiale agrementate la execuţia lucrărilor. Ca resurse naturale folosite la execuția lucrării prezentăm: balast, pietriș, umplutură cu pământ vegetal, lemn pentru cofraje.

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate:

Deşeurile menajere se vor colecta selectiv, în europubele adecvate, pe platformele betonate special amenajate. Fracţiile ce se pot recicla şi valorifica se vor preda centrelor de reciclare, iar cele municipale amestecate vor fi predate operatorului de salubrizare autorizat cu care constructorul va încheia contract pentru eliminare.

Deşeurile din construcţie se vor colecta selectiv, în recipienţi adecvaţi, fracţiile ce se pot recicla şi valorifica se vor preda centrelor de reciclare sau se pot valorifica la infrastructura drumurilor locale, vicinale, de exploatare, etc., iar cele ce nu pot fi valorificate vor fi predate operatorului de salubrizare autorizat cu care constructorul va încheia contract pentru eliminare.

Deşeuri uleioase şi deşeuri de combustibili lichizi se vor colecta selectiv, în recipienţi adecvaţi (recipienţi metalici închişi) şi se vor preda la unităţi specializate, pentru valorificare sau incinerare.

planul de gestionare a deşeurilor

Se vor avea în vedere următoarele:

  • executantul va depozita stratul vegetal curăţat, in conditii corespunzatoare, care sa permita utilizarea ulterioara a acestuia;
  • executantul va sigura transportul si depozitarea materialului rezultat în urma decolmatării si care nu este corespunzator realizarii umpluturilor, in amplasamente ce vor fi stabilite de comun acord cu autoritatile teritoriale de mediu si cu autoritatile locale;

Se interzice aruncarea şi/sau depozitarea deşeurilor pe malurile sau în albia cursurilor de apă.

Având în vedere că activitatea de executie al podului si al puntilor pietonale nu este permanentă, considerăm că nu se impun condiţii speciale de gestionare a deşeurilor generate pe amplasament.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de discomfort

Construcţiile propuse a se executa nu se constituie într-o sursă de zgomot şi vibraţii, care să depăşească nivelul admisibil stabilit prin norme (STAS 6161/1-89).

Se pot reţine ca surse de zgomot şi vibraţii pe perioada în care se desfăşoară activitatea de realizare a investiţiei, motoarele cu care sunt dotate mijloacele de transport şi utilajele terasiere

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- risc redus de poluări accidentale a solului cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul lucrărilor;

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - nu este cazul;

 

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

  1. utilizarea actuală și aprobată a terenului:
  • Podeț din structuri metalice cu deschiderea 4,14 m și înălțimea 2,82 m pe strada Braniștea localitatea Păpăuți
  • Punte pietonală cu 3 deschideri de 12,0 m fiecare pe strada Nemeș localitatea Zagon
  • Reparații punte pietonală pe strada Mikes – strada Principală localitatea Zagon

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia:nu e cazul

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor:

  • Podeț din structuri metalice cu deschiderea 4,14 m și înălțimea 2,82 m pe strada Braniștea localitatea Păpăuți
  • Punte pietonală cu 3 deschideri de 12,0 m fiecare pe strada Nemeș localitatea Zagon
  • Reparații punte pietonală pe strada Mikes – strada Principală localitatea Zagon

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional; -nu este cazul

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul;

vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: intravilan

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: nu este cazul

 

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial: Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la capitolul VI din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): nu este cazul

  b) natura impactului: zgomote și vibrații, emisii în aer generate în perioada de execuție;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale cu hidrocarburi în timpul execuției;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact  reversibil,

  g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și mijloacelor de transport – în perioada de execuție.

 

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele: - proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completările ulterioare, fiind situat în afara ariilor naturale protejate;

 

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele: - proiectul propus intră sub incidenţa prevederilor art. 48 din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare; Documentația a fost depusă pentr avizare la SGA Covasna cf. Proces-verbal ședință CAT nr. 18/06.06.2024, s-a emis Avizul SGA ;

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, a OUG 92 din 19 august 2021 privind regimul deşeurilor aprobată cu completări și modificări prin Legea nr. 17/2023;
  2. În cazul descoperirii incidentale a unor vestigii arheologice, executantul este obligat să sisteze orice activitate și să informeze Direcția Județeană pentu Cultură Covasna în termen de 72 ore în conformitate cu alin (4) art. 4, cap II din OG 43/2000 republicată;
  3. Conform Proces-verbal ședință CAT nr. 18/06.06.2024 documentația a fost depusă spre avizare la SGA Covasna. S-a emis Avizul SGA;
  4. În timpul executării lucrărilor se vor lua toate măsurile necesare pentru evitarea poluării accidentale a solului cu hidrocarburi provenite de la utilaje și mijloace de transport folosite;
  5. Se vor lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele), se va înştiinţa ITM Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  6. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  7. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  9. Deşeurile se colectează separat şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri; Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor, substanţelor poluante de orice fel.
  10. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  11. Obţinerea tuturor avizelor precizate în Certificatul de urbanism nr. 11 din 24.04.2024 eliberat de Primaria Comunei Zagon, şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  12. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei;
  13. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

DIRECTOR   EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

  

 

 

 

 

Şef Serviciu, Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                 Responsabil Comp. CFM,

         Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                             Ing. Ghican Oana-Elena

 

 

 

                              

                                Întocmit, Cons. AAA,

                                 Ing. Farkas Berta