Legislatie si documente necesare obtinerii acordului de mediu
Ordin19 din 2010
Ordonanta de urgenta 57 din 2007
La solicitarea unui acord de mediu titularul investiţiei va depune la APM Argeş următoarele:
1. cerere pentru eliberarea acordului de mediu
2. notificare
3. certificat de urbanism
4. act de proprietate
5. planul de situaţie şi planul de încadrare în zonă a obiectivului
6. certificat de înregistrare sau carte de identitate
7. dovada achitării tarifului aferent analizei documentaţiei
8. coordonate în format Stereo 70
9. împuternicire în cazul societăţilor sau copie după actul de identitate în cazul persoanelor fizice
Documentele prevăzute mai sus se depun îndosariate - Dosar cu şină şi scanate în fişiere separate (un document un singur fisier) pe CD
Documentele (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) vor fi în format PDF, iar documentele (1, 2) şi în format WORD
Pentru mai multe detalii privind modalitatea electronică de înregistrare, vă rugăm consultaţi ghidul de înregistrare publicat pe site-ul http://www.anpm.ro (respectiv http://raportare.anpm.ro)
Foarte important!
Operatorul economic inregistrat deja in SIM cu punctul de lucru pentru care solicita actul de reglementare, pentru orice solicitare ulterioara va prezenta username si parola primite la prima inregistrare.
In cazul in care societatea nu este inregistrata in SIM:
- imputernicire(pe CD: format pdf);
- certificat de inregistrare(pe CD: format pdf).