Legislatie si documente necesare obtinerii avizului de mediu
La solicitarea unui aviz de mediu, titularul planului/programului/amenajament silvic va depune la APM Arges următoarele :
1. notificare ;
2. anuntul de mediu nr.1(publicat în ziua depunerii documentației)
3. anuntul de mediu nr.2(publicat la interval de 3 zile de anunțul
public nr.1)
4. prima versiune de plan/ program/amenajament silvic + regulament local de urbanism
5. planse de localizare plan/program/ amenajament silvic
6. dovada achitarii tarifului aferent analizei documentatiei-500lei(prin virament bancar/caseria APM Argeș)
7.Imputernicire în cazul societăților sau copie dupa actul de identitate în cazul persoanelor fizice
8. Certificatul de înregistrare fiscal, în cazul societăților
Documentele prevazute mai sus se depun îndosariate.- DOSAR cu ȘINĂ
și scanate în fișiere SEPARATE(un document un singur fișier) pe CD
Documentele(l, 2, 4,5,7,8) in format electronic vor avea formatul PDF iar documentele (1, 4) SI FORMAT WORD.
Foarte important!
Operatorul economic se va inregistra in SIM la adresa: http://raportare.anpm.ro cu punctul de lucru pentru care solicita actul de reglementare. Pentru orice solicitare ulterioara va prezenta username si parola primite la prima inregistrare.
In cazul in care societatea nu este inregistrata in SIM:
- imputernicire(pe CD: format pdf);
- certificat de inregistrare(pe CD: format pdf).